Video se hrou na varhany otce Jana

01.01.2014 17:04

Že otec Jan hudbu miloval z celého srdce jistě nemusím nikomu připomínat, byla to jeho láska. Hru na varhany dokonce podle svých slov považoval za způsob modlitby, bez hudby by bylo všechno smutné.  Proto mě velice potěšil mail od paní Anny Bezchlebové z Jiřetína, která mi zaslala odkaz na video, na kterém právě otec Jan hraje na varhany. Maily od lidí, kteří s naší farností nemají moc společného, ale kteří nám přesto zasílají různé vzpomínky na otce Jana nás vždycky moc potěší a za tyto inspirace moc děkujeme.

Pro shlédnutí videa

KLIKNI ZDE

 

Zaslaný mail od paní Bezchlebové přikládám také:

Srdečně zdravím, dnes jsem byla u hrobu P. Jana. Protože jsem se nemohla zúčastnit pohřbu, přála jsem si toto uskutečnit co nejdříve. Nikdy jsem v Turnově nebyla, ale jen se vejde do brány hřbitova, je vidět záplava květin. Na mysl mi tam přišla slova z 8.kap. Nehemiáše: Nebuďte smutní a neplačte, neboť radost z Hospodina je vaše síla. Naše farnost Jiřetín pod Jedlovou byla otce Jana prvním působištěm. I nadále jsme byli ve spojení s ním. Naposledy jsem se s ním setkala na Vlčí Hoře u Krásné Lípy, což je pár km od nás. Bylo to 14.9. na svátek Povýšení Svatého Kříže. Přijel na tuto vzpomínkovou slavnost biskupa Webera z takové dálky. Vzpomněla jsem si, že jsem mu k některým vánocům poslala knížku Duchovní odkaz Krásnolipska, jak symbolické. Právě on s P.Přibylem nesli  velkou kytici, aby ji položili na místo, kde stál rodný dům pana biskupa. Kdo by tušil, že za tři měsíce dostane on sám tolik kytic a věnců. Každý den sleduji Vaše stránky, co tam přibude a jsem velmi vděčná a těším se teď zvlášť na krásná zamyšlení. Pokud se mi podaří odeslat /nejsem ještě tak zběhlá v tomto/ krátké video z jedné návštěvy P.Jana v jednom našem kostele, který se opravuje, ráda přispěji.

Anna Bezchlebová, varhanice z Jiřetína p./J.